poniedziałek, 22 lutego 2016

Od bardzo długiego czasu szukałam sposobu na umieszczenie wszystkiej biżuterii w jednym miejscu, tak by zerkając ogółem, zdecydować co danego dnia mam zamiar na siebie włożyć. Początkowo do różnych szkatułek wkładałam różne rodzaje biżuterii. Później zgrupowałam wszelkie szkatułki w jednej szufladzie. Jednak pod przykryciem nie miałam wszystkiego na oku. Musiałam każdą szkatułkę otwierać osobno, a to tę z pierścionkami, a to tę  wisiorami, itp. Myślałam o zakupie jednej wielkiej kobiecej szkatułki - kuferka na biżuterię, ale natknęłam się na filmik  YouTube , o tym jak zrobić samodzielnie organizer do biżuterii. Oto co mi powstało z małego pudełka kartonowego, wydrukowanych obrazków na papierze ksero, kleju na gorąco i satynowej tasiemki.



2 komentarze:

  1. Super! :) Sama muszę nad czymś podobnym popracować, bo mi się bibeloty wszędzie walają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że zrobienie czegoś takiego jest bardzo łatwe i później pudełko jest praktyczne.

      Usuń